Backward
  • Main
  • Talks: General

General

  • New Post

The glowing pen

β„–64
User avatar

Ordinary_Beginner

Year: 0
Tak-on win: 0
Points: 504
I don't know much about pen spinning but I only know basic tricks. I bought this pen just because it glows. I think it's an amazing pen. I'm just a beginner.

User avatar

Chizuru21

Year: 0
Tak-on win: 10
Points: 805
#1
The glow really looks nice. Do you maybe know how the pen mod was named when you bought it and where did you from?
User avatar

Lantz

Year: 5
Tak-on win: 24
Points: 1 004
#2
Yeah, and post a photo of it in a daylight. It looks real cool

514 infinities

β„–61
User avatar

Chizuru21

Year: 0
Tak-on win: 10
Points: 805
https://www.youtube.com/watch?v=W88B67vpKd4&t=11s


Sorry but i cant upload the youtube video directly. Yes i actually did 514 infinities continously. This does not prove any skill or talent i just did it for fun. World record possibly.

User avatar

IceCarbon

Year: 0
Tak-on win: 8
Points: 795
#2
One way is to count while doing it I guess

Oh Chizuru in tak-on 282 I thought you wanted me to shorten the trick name lol
(I did see your comment after that) :)
User avatar

Chizuru21

Year: 0
Tak-on win: 10
Points: 805
#3
Marlon, i counter them while doing them and about 3 times after cause i was always lose countingπŸ˜‚

I need help a lot

β„–62
User avatar

fuzzy prettyhiker

Year: 0
Tak-on win: 1
Points: 505
I can't do Sonic can you give me some tips cuz it keeps on getting stuck between my fingers

User avatar

Fabioritos

Year: 13
Tak-on win: 0
Points: 500
#1
You can start with the mod at the position, midle finger and ring finger, with the palm down. Spin the mod rising the ring finger, downing the midle finger and rising a litlle bit the index finger. The mod should spin between the index and ring finger. Finishing the catch with your index finger and thumb. Also u can do it, palm side up.
User avatar

fuzzy prettyhiker

Year: 0
Tak-on win: 1
Points: 505
#2
Thx it's just hard for but with this I well help thx for the tip

Mistake

β„–63
User avatar

Invictus

Year: 0
Tak-on win: 9
Points: 729
https://spinbol.com/takon/301 pretty sure dazai didn't do a fake double rev, but a bak 12-t1. Please pay more attention
Ps: if im mistaken, Which is also quite possible,im sorry:)

Trick

β„–56
User avatar

Invictus

Year: 0
Tak-on win: 9
Points: 729
It there such thing as twisted sonic bust rise/fall?
(Sorry for the crappy vid)

User avatar

Lantz

Year: 5
Tak-on win: 24
Points: 1 004
#1
No, because it is a linkage:) But you can make Bust Fall or Rise and post to show here. It's gonna be challenging

Hi hi hi hi

β„–55
User avatar

fuzzy prettyhiker

Year: 0
Tak-on win: 1
Points: 505
I love to pen spin

Am sorry

β„–53
User avatar

fuzzy prettyhiker

Year: 0
Tak-on win: 1
Points: 505
I am sorry I miss it the game for most people I just suck at it none of my tricks are smooth even my stupid self thought finger pass was a trick I am the worse beginner ever I already made two people mad congratulations to me

User avatar

fuzzy prettyhiker

Year: 0
Tak-on win: 1
Points: 505
#2
Thx your a good spinner helper thx so much
User avatar

Lantz

Year: 5
Tak-on win: 24
Points: 1 004
#3
When you post shitty exec in 0 star games it is close to OK, but if you want to play in games with stars - you need to stick to rules. And the main one is very clear - make combos, not separate tricks.

Any criticism?

β„–54
User avatar

Laxiot

Year: 0
Tak-on win: 2
Points: 525
Just a freestyle, any tips?

User avatar

Invictus

Year: 0
Tak-on win: 9
Points: 729
#1
Ayyy that's goodπŸ‘ŒπŸ»
Also, at ~0:07,is that a flush sonic?
Also,mod?:3
User avatar

Lantz

Year: 5
Tak-on win: 24
Points: 1 004
#2
I guess, the mod is Ivan, also liked the FS, but, dude, aren't you afraid for your monitor? I was nervous during whole the video:)

Fuzzy

β„–51
User avatar

Bonavaganza12

Year: 1
Tak-on win: 7
Points: 669
Fuzzy prettyhiker: youre combos are NOT smooth enough and fingerpass is NOT 1 tricks its a combo 1pass is a trick tho Try 0star games and practice the combo first

User avatar

fuzzy prettyhiker

Year: 0
Tak-on win: 1
Points: 505
#1
Look am just a beginner I started June 19th 2019 okay I may not be a professional pen spinner I just didn't know okay I won't mess up again okay here I'll make you happy I'll stop playing the game am sorry Ithat messed up this whole tire game for ever body '
User avatar

fuzzy prettyhiker

Year: 0
Tak-on win: 1
Points: 505
#2
I can't do a Sonic

Wrong difficulty

β„–46
User avatar

Invictus

Year: 0
Tak-on win: 9
Points: 729
On https://spinbol.com/takon/250 i set the difficulty at 1 star, which is wrong because i start with inverse sonic. It's actually a 2 star tak on.
Cheers

User avatar

Invictus

Year: 0
Tak-on win: 9
Points: 729
#2
Its all good:)
Just be careful about the names and the tricks.
You should start from tak ons with 0 or 1 stars maximum and work your way up. No need to rush.
Best of luck.
User avatar

fuzzy prettyhiker

Year: 0
Tak-on win: 1
Points: 505
#3
Thx
  • New Post